You got someone to blame

Blir ett inlägg nu snabbt innan jag måste sova. Nollningen igår (fredags) var sjukt galen. Först var vi på plattan och fick lite uppdrag, jag fick bland annat doppa mig lite i fontänen, leka hund med en riktig hund, sminka mig fult som fan, lägga mig i en frysdisk och leka grönsak (?) och få fjortis skrivet i pannan, sådär lagom kul. Sen drog vi till hellas där alkoholen kom in. Va med i tre lekar men drack typ ingenting. Hade inte lust att klunka ren äckelvodka och däcka mitt i skogen. Dessutom blev alla aspackade och sprang runt och skrek så jag och Amanda drog därifrån först tror jag. Var på väg till Kärrtorps nollning men vi hamnade helt och helvete så vi möte upp Millan, Mimmi och Linnea och drog hem till Linnea. Tvättade bort allt i ansiktet, åt lite och sen drog jag och Amanda hem.

Idag har varit en sjukt lugn dag. Vaknade vid tio och åt frukost sen gick jag och la mig igen för var sjukt trött. Sen drog jag till Emma där hon och Tove befann sig. Åkte hem och åt och åkte sen tillbaka dit med Amanda. Vi satt på balkongen hela kvällen och prata och lyssnade på musik. Sådana kvällar behövs också.

Nu ska jag sova, känner att det är alldeles försent med tanke på att jag ska upp sju imorgon och jobba, inte kul. Men pengar Nathalie, pengar... Sen blir det catch-up fika med Sannis. Efter det blir det antingen fest eller träffa Ludde.

Puss på er, Nathalie

Bilder kommer sen, I promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0