"We call them nig... no we don't. We call them wienerbreads."

Hallå på er! Haft en sjukt rolig skoldag idag, tack vare mina otroligt roliga kompisar :) Har även suttit och lekt matchmaker hela kvällen och det har gått sjukt bra! Är så glad för amandas skull hihi.
Efter skolan drog jag och Ludde hem till mig och mysteeee. Sen va han tvungen att gå för han hade match. Då passade jag på att plugga lite så nu är allt färdigt, i bra tid dessutom! Är så stolt över mig själv.

Imorron är det nollning så kommer förmodligen inte blogga på hela dagen, men ni får stå ut!

Skulle lagt in några fina bilder från idag men fattar inte riktigt hur man gör med nya datan haha, ska försöka lista ut det.

Puss, Nathalie

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHHAHAH, du är så jäääävla rolig x)

2009-09-11 @ 06:50:48
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0