TJOHO

Sov ju hos Anton igår och somnade så fort jag la ner huvudet på kudden.Och vaknade upp med ett glatt humör dock kände jag mig lite seg och trött. Vi hade ju bara en "lektion" idag och det kom en tjej från loreal som berättad massor med saker sen slutade vi,tror det var vid 11 någongång.Då stog Emma och Amanda utanför med tre andra kompis så jag följde med dom tillbaka till deras skola och åt även lunch där också.Var med på deras två lektion, och fy vilken klass haha!
Fick åka ner till älvsjö där jag skulle på ett "möte" och det gick bra,sen åkte vi hem och bestämde oss för att jag skule göra en kladdkaka så nu sitter jag och väntar på att den ska svalna lite.
Senare kommer Anton också,mer uppdareing sen.


skit snygg

Michelle


Kommentarer
Postat av: amanda

våran klass äger! :D

2009-09-11 @ 06:50:18
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0