TIME FOR HEROES

Skrev ju ett inlägg när jag satt i skolan idag,blev ett snabbis inlägg för min lärare kom osv..
Skulle ju möta upp Emma och få tillbaka mina nycklar men vi kunde dock inte ses så jag och Maya tog en tripp till Västermalmsgallerian som ligger precis vid vår skola så det var nära och bra.Letade efter en halsduk och ett par skor men som vanligt när jag ska köpa något så finns det aldrig.Vi åkte till Ringen i Skanstull och kollade men hittade ingenting där heller så vi gick till mina förra praoplats,gud vad jag saknar den alltså.Vill gå i 2an eller 3an nu då man praoar en dag i veckan.
Efter det åkte jag hem och träffade Ida,pratade om lite saker.Usch jag blir så arg på sånt,tänker inte skriva något men ja jag blir hur som helst arg.
Hon gick för ett tag sen och jag har precis tagit en dusch och ska snart lägga mig i sängen och kolla på TV.
Hör att det oskar och regnar utanför,kul och somna då när man är livrädd.



ville så gärna gå på AIK-Djurgården idag med Ida,men hon hade inga pengar så vi tänkte gå på AIK-Hammarby istället.
michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0