Sverige-Malta

Ligger just nu i sängen och kollar på Sverige-Malta, Sverige leder med 1-0 och vi hoppas slutresultatet blir så, om inte bättre! Dagen har varit bra, fast ganska seg skoldag. Först mentors tid sen svenska. Efter det gick jag och Elin och åt på donken och sen var det idrott. Sen slutade vi och jag åkte hem och mötte Millan. Just nu borde jag egentligen plugga men det orkar jag inte. Får ta det imorron istället. 

Helgen ser ut att bli rolig. Fredag så är det nollning, fast ska bara vara med inne i stan sen ska jag dra till Kärrtorps nollning, verkar mycket roligare! Lördag blir förmodligen lugn, ska nog köpa vinterjacka med mami och sen på kvällen ska jag försöka dra med några på bio för på söndag jobbar jag nämligen. Sen på söndagkvällen ska jag kanske på fest i spånga hur sjukt det än låter haha. Men eftersom det är många "fransare" som ska gå så gör det väl inget haha.

Nu ska jag hämta lite isté och sen kolla på ett avsnitt av the hills, sjukt bra!


weird pic

UPDATE: VINST TILL SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! :)



Kolla in min blogg där jag säljer snygga och egengjorda armband!



http://mariasarmband.blogg.se



Kram!

2009-09-09 @ 21:03:36
URL: http://mariasarmband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0