om livet var lika enkelt som att sjunga en sång, så skulle jag börja med att sjunga med en gång.

Tänkte lägga in några bilder idag men tydligen så funkade inte det konstigt nog.
Men hur som helst jag gick upp till klippet i Fridhemsplan och köpte lite naturgodis,tyvärr är det inte så himla nyttigt men det slank ner i magen ändå.
Ska strax gå och duscha sen ska jag nog lägga mig eftersom vi börjar 9 imorgon,skulle egentligen börja 8 men någon från Loreal kommer och ska lära oss om permanenting tror jag det var.
Har ju bara en lektion imorgon och sen ska jag hem,slutar runt klockan 12 någon gång.

nej duschen var det ja.
Michelle

Kommentarer
Postat av: Parisa

Hej najs blogg :)

kan du hjälpa mej att välja mascara? ;) tack i förväg, gå in på min blogg, senaste inlägget! (a) =)

2009-09-09 @ 21:50:06
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0