Nathalie

Torsdag: Sista dagen i skolan för den här veckan. Åkte hem till Ludde efter skolan och sen runt sju mötte jag upp Emma och vi kollade på hans match. Sen träffade jag Millan och i gick hem och kollade på idol och efter det kom Ludde, Jocke och Erik över ett tag.

Fredag:
Studiedag, så slappade hela dagen tills det var dags att fixa sig inför kvällen. Mötte Emma i Flemingsberg och fixade lite grejer sen åkte vi hem till mig och åt och fixade färdigt oss. Sen drog vi hem till Martin och kom väl hem runt två då somnade vi båda två i soffan med tv:n på.

Lördag: Upp hyffsat tidigt för att åka till Farsta för att klippa mig och färga utväxten. Sen blev det lite shopping, sammetstights, grå lång tröja, rosett diadem och träningskläder. Sen åkte jag hem och åt och åkte sen till Michelle och var barnvakt med hon och Emma. Vi lekte i parken med dom små busiga barnen och gick sen hem till Michelle och kollade på Lotta och åt chips med dipp. Sen mötte jag upp Ludde och vi gick hem till mig och vi mötte Millan på vägen så hon följde med upp och efter ett tag kom även Rikard.

Söndag: Sov sjukt länge, och sen åkte jag och Ludde till Farsta för att jag skulle köpa en väska men så blev det inte. Sen åkte jag hem och Amanda kom över och vi sprang ut på en joggingtur, mycket skönt. Nu har hon precis gått och jag ska hoppa in i duschen nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0