michelle

Har nästan precis kommit hem,är så sjukt trött och vill bara lägga mig i sängen och sova.Men tyvärr så får jag inte det för Anton.Sa precis att jag skulle komma och då sa han;nej gör inte det,det är så skönt att ligga här själv.Haha så välkommen är jag till min egna säng.
Hur som helst gick jag ut med barnen vid 1 tiden,vi gick till parken och gick även på Loppis.Sen åkte vi hem till Jessica,kom dit runt 4 tiden.Vi gick till pizzerian och köpte pizza,dock delade jag och Jessica eftersom jag hade ätit och vill helst inte äta sånt.Åkte därifrån vid 8 kanske och mötte upp Anton vid Telefonplan.Träffade också några vänner där som jag inte träffat på länge så det var lite kul.Men nu ska jag gå och borsta tänder och tvätta bort sminket sen ska jag lägga mig i min egna säng!
Godnatt på er
michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0