JAG BLIR GAAAALEN

Nu är jag riktigt arg,jag kommer också seriöst klia sönder mig snart.
Förut när jag duschade så fick jag varje gång små prickar runt axlarna,armarna och runt brösten.Det har kliat jätte mycket men sedan gått bort,så har det varit konstant nu ganska länge runt 3 månader kanske.
Och nu helt plötsligt så får jag det överallt,och dom kliar..fyfan vad dom kliar säger jag bara!
Och när jag sov hos Anton fick jag två stora prickar på benet som ungefär ser ut som myggbett och jag får panik,jag blir verkligen arg för det kliar så himla mycket.Så nu ska mamma ringa och boka tid och kolla om jag är alergisk mot något och så måste jag byta sängkläder för att se om det har något med det att göra,kan ju vara kvalster eller så.
plus att jag är sjuk då blir det ännu värre!
Nu ska jag ut med Ida.Ha det!
michelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad följer du för bloggar och vilken är din favorit blogg? skulle vara kul att veta ^^



http://lolad.se/

2009-09-17 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0