In a moment, everything can change

Tisdag idag, en otroligt skön dag! Började skolan 09.20 och hade tre lektioner. Det va skit äcklig mat på lunchen så jag och Freja sprang till konsum och köpte plättar och sylt haha! Sen slutade jag 12.45 och åkte då till Skanstull och mötte upp Amanda, Emma och Ida och gick och fikade på Café Vero. Massa flams blev det, som vanligt med mina brudar. Saknar att gå i samma klass som er, som ALLA er, ja ni vet vilka ni är!

Sen åkte jag och Amanda hem till mig och bytte om till joggingkläder och var ute och sprang i 40 minuter, är så stolt över oss! Sen precis när vi kommit hem så säger mamma att vi måste åka direkt till en visning på ringvägen. Så in fin och fräsh till Söder för att kolla lägenhet, som tur va gillade dom inte den så den blir det inte. Åh vill verkligen inte flytta, hur ska jag klara mig utan Millan :(
Sen fixade jag friskis&svettis kort, så ska äntligen komma igång med träning nu. Det känns mycket bra!

NU: Duschen SEN: Plugga SENARE: Idol

Nathalie

miss my girls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0