I can't believe that I'm your girl

Igår var jag som sagt på tjejmiddag hos Ida. God mat, dricka och hög musik! Runt elva tolv drog vi hem till Dennis där hela gamla gänget var samlat. Stannade där ett tag sen drog jag och Ludde hem till mig och sov, och på vägen mötte vi även Millan och Rikard :)

Var tvungen att gå upp vid halv tio idag för att lämna tillbaka skorna jag lånade av Sara igår. Så vi gick upp då, åt frukost och sen gick vi med Valle till Dennis där sara va, sen gick jag världens långpromenad med Valle. är så stolt över mig själv haha. Sitter nu och väntar på att Sanna ska komma hit, sen ska vi väl typ baka eller nått :) Nu tror jag fan att jag måste plugga, har sjukt mycket till nästa vecka, jag orkar inte...

Nathalie

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg :)

2009-09-21 @ 14:36:46
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0