galet

Vilken kväll igår,men rolig var den tills en person fick lite för mycket i sig och inte kunde stå på benen och bara låg och skakade så vi fick hjälpa henne.Fick ringa Jocke som fick komma och hämta oss ute i hellasgården.
Vi var ju som sagt på Frans nollning igår och kolla inne på plattan när dom skulle göra olika saker.
Efter så åkte alla in till Hellasgården och skulle börja göra alkohollekar,som jag och Maya fick vara med på men dock drack inte Maya och var inte heller med.Men det var ju såklart jag,kanske inte så ovanligt att jag alltid är med på sånt och oftast bjuder på mig själv.
Tyvärr funkade inte min kamera på mobilen så det kommer förmodligen bilder senare.Nu väntar jag på Ida som kom precis.pussen
Michelle


Kommentarer
Postat av: Emilia

heej, allt bra med er?? :D

2009-09-12 @ 20:32:44
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahahahah, "nu väntar jag på ida som kom precis" hahahahahhahaha x) <3

2009-09-13 @ 10:42:48
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0