FRÅGAOLLE

Är hemma hos Anton nu och vi kollar på Fråga Olle.Ligger i hans säng nu och ska snart sova,gick ju upp kvart i 6 imorse och är hur trött som helst.Han ligger iallafall i soffan och ska väl komma och lägga sig här bredvid mig snart.Imorgon är jag ledig,eller ledig kanske jag inte ska säga,vi har hem uppgifter och ska göra allt hemma,har även bara en lektion på fredag som är bild,sen ska vi hem och fortsätta jobba hemma!

Imorgon ska jag hem till min syster och åker direkt här ifrån,ska hämta hennes barn på dagis och ska passa odm tills klockan 9 då hon kommer hem från jobbet.Sover även hemma hos henne och åker till skolan från henne.
Ska lägga mig nu och fortsätta kolla på TV.pussen
michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0