FÖRLÅT

Så där nu tänkte jag blogga igen,var ju som sagt ett tag sen.Har iallafall haft fullt upp dom senaste dagarna men ändå haft super kul.

Har börjat praoa nu,tyvärr är det bara i 3 dagar och imorgon är det sista dagen och jag trivs som bara den.Om jag fick välja själv så skulle jag vilja vara där varje dag.
Har också fått en makeover där på salongen.Dom har klippt och färgat mitt hår,gjort hål i mitt öra(där uppe),dom har också färgat och noppat mina ögonbryn med en tråd,åh helvettes så jäkla ont det gjorde kan jag tala om för er,åh herregud.Sen har dom faktiskt färgat mina ögonfransar dock är dom redan mörka men nu blev dom lite lite mörkare och jag är super nöjd med allting.Så det ska bli tråkigt att lämna dom imorgon när jag har lärt mig så mycket genom att bara kolla och dom är verkligen super snälla och jätte trevliga.
På fredag är vi lediga från skolan så då ska jag dit och hälsa på igen.
Det är det jag gjort dom senaste dagarna och nu sitter jag hemma hos Anton och väntar på att han ska komma hem från jobbet.Bilder från helgen kommer nog imorgon när jag kommer hem,det blir nog runt 8 tiden eftersom jag slutar klockan 7 på kvällen.

Nu får ni ha en trevlig kväll så skriver jag imorgon igen.pussen
michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0