.

Om du ser mig hålla någon annans hand,
så är det inte för att jag älskar honom.
Nej det är för att du aldrig höll min.
Om du ser mig skratta så är det inte för att jag har kommit över dig.
Utan för att jag är så jävla trött på att gråta över dig.
Om du ser mig leva igen, så är det inte för att jag vill få dig tillbaka.
Jag vill bara ta tillbaka det som du tog från mig.
Och framför allt, om jag blir kär i någon annan, så är det inte för att jag vill det.
Utan för att du aldrig var där för att stötta mig när jag behövde dig.
Du betydde verkligen allt för mig och de gör du fortfarande
för känslorna som jag hade för dig kommer aldrig försvinna.
Jag säger inte, att jag inte kan leva utan dig
För jag vet att jag kan, men vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0