09-09-19

hej på er sötnosar.
Har inte blivit så mycket bloggandet för min del,har inte haft så himla mycket för mig men känner mig sjukt sliten och trött i hela kroppen.
Igår efter skolan åkte jag till Emma,Amanda,Ida och Johanna som satt och fikade i skanstull.Satt där ett tag och pratade sne åkte jag och Emma hem till mig och tog det lugnt.
Vi gjorde iordning mat och sedan klippte jag henne.Klippte inte så himla mycket med jag tyckte iaf jag var duktigt för att vara första gången jag klipper på en riktig människa.
Vi åkte sen till Hornstull för att vi tänkte sola lite,klockan var väl runt 9-halv 10 och vi trodde verkligen itne att vi skulle hinna men det gjorde vi och solade i 20 minuter.Åkte hem och somnade nästan på direkten,
Nu har hon åkt hem och jag sitter och väntar på något ajg inte vet vad jag väntar på.
Ska gå och borsta tänderna nu.Ha det!

michelle

Kommentarer
Postat av: bitte

kul bild

2009-09-19 @ 18:08:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0