You turn my world such a better place

God morgon! Sitter vid datan nu, musik på hög volym och frulle, det är så jag vaknar till! Sjukt dålig uppdatering jag vet, men har så himla mycket på gång nu. Massa plugg, astråkigt men det måste göras. Igår red jag dessutom med Emma, fick Maxima. Det gick ganska bra faktiskt, och den hästen gillade jag. Men nog om häst prat. Ska gå hemifrån om 20 min och idag slutar jag typ halv tre eller nått sånt. Så efter skolan ska jag och Freja dra in till Skanstull och sola, och sen sätter vi väl oss på nått café och pluggar. Måste även försöka hinna köpa ett par skor.

Men ni får ha en bra dag så ska jag försöka skriva när jag kommer hem!

Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0