STACKARS MIG!

Hej babes!

Sitter just nu hemma hos Ida och har inte orkar skriva på hela dagen.Var hur som helst i skolan idag,och det gick sjuuuukt segt. Ville bara hem och sova, men n'r jag väl kom hem så kunde jag inte sova. Så det var bara att vänta på Anton. När han kom vi sju tiden kom även ida och var hos mig i kanske 30 minuter.
Klockan nio skulle Anton till Kid (idas bror) så jag följde med och nu sitter jag med Ida.

Och vet ni, igår så låg Anton och Klas alltså min katt i sängen så skulle jag hoppa på Klas så slog jag i armbågen så jävla hårt i min säng gavel. Och nu ska jag tala om för er hur JÄVLA ONT DET GJORDE! Alltså jag ahr aldrig varit med om någon sån känsla,dock har jag inte gjort illa mig mycket. Och fy fan jag har verkligen fortfarande ont och jag fick en stor fet knöl på armbågen och det strålar ända upp till axeln.
Slut klagat, nu är det Desperate Housewives. pussen



jag just nu.michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0