I wanna kiss you

Vilken dag det har varit! Var på VILA utförsäljning med Emma och våra mammor och kom hem med sjukt mycket nya snygga höstkläder, me like! Det var så sjukt jävla billigt, helt galet. Och alla där var som galna och sprang runt och slet i kläder haha lite kul att se! Kanske kan ta lite bilder på kläderna och lägga upp tills imorron.
Sen gick jag och mamma och lunchade och sen fick jag skjuts till Farsta där jag mötte sanna för ett träningspass på gymmet. En timma senare var vi helt slut. Fixade oss där och sen drog jag hem till Ludde och myste galet. Var så jävla trött så slutade med att vi båda somnade till hehe.

Nu ska jag duscha och sen blir det sängdags!

Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0