i miss my girls

Jag börjar bli sjuk,eller jag tror det i alla fall.Jag nyser hela tiden,går runt och fryser och dessutom är jag jätte snorig och har sjukt ont i huvudet.
Hur som helst,sov jag hos min syster igår.Vi låg och kollade på Inlåst sen gick vi och la oss.Gick upp idag och var tvungen att gå förbi Shania och Sharlenes dagis för Jessica hade glömt att att ta med deras lilla resväska.
Åkte till skolan,med hade bara en lektion.Efter åkte jag till Skanstull och mötte upp Emma men sen åkte jag hem.
Har precis nästan gjort klart ett skolarbete och frisörens historia och ska nu hoppa in i duschen.
Ska möta upp Emma och Nathalie för en fika i stans en ska jag hem till Anton.Skriver ett inlägg innan jag drar. CIAO


Riktig gammal bild på mig och Anton för ungefär 1½ år sen.
måste hoppa in i duschen och sen äta något innan jag dör!

michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0