YOU'RE MY WONDERWALL

Ja som michelle sa så slutade midsommar med en massa blåmärken och sår och en trasig cykel som låter som en jävla moped, men vad gör det när man hade skitkul?
Började med att jag åkte hem till Michelle därifrån gick vi till Michelles mammas kompis och åt silllunch och allt som hör till en svenska midsommar, sen åkte vi hem till mig och grillade med alla mina grannar. Sen cyklade vi iväg med Millan till robin som hade fest, va där ett tag, sen drog vi och träffade Rasmus och Gusten, ett bra tag sedan man såg dom!
Sen är resten av kvällen historia kan man väl säga!

Michelle sov hos mig och sen runt två åkte hon hem och då kom Ludde hit och vi såg på strandvaskaren, sen gick han. Och nu väntar jag på att båda dom ska komma tillbaka hit för mera filmtittande. Ni får ha en fin lördagskväll, det vet jag iallafall att jag kommer ha :)


fina michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0