Sunshine day

Hallå! Idag har jag jobbat sjukt hårt så är jävligt trött just nu. Gick upp fem imorse, och jobbade mellan 6-14, illailla. Första dagen på min tre-veckors period sen är jag LEDIG. Det känns förjävla underbart. Då blir det gotland, turiket och bara vara hemma och spendera all min tid med mina underbara vänner som jag inte kommer gå i samma klass med till hösten, det känns lagom kul. Men nu ska vi inte tänka på det, sommaren är lång!

Efter jobbet så åkte jag in till stan, blev så att jag träffade Sara, Dennis och Ludde istället (förlåt flickor men jag tror ni fattar). Men träffade även på Michelle och Amanda sen. Emma är tyvärr assjuk efter hennes kvällsdopp i långsjön som jag valde att hoppa, det är jag glad för annars hade jag väl också varit hemma sjuk som bara den. Fick iallafall med mig tre saker hem:


orange volang-klänning från SALT



enkel blå tubtop från CUBUS



superfin jeans-skjorta från CUBUS, bilden gör den inte rättvisa!

Nu ska jag se Momma's boys, helt sjukt program och sen ska jag faktiskt sussa. Puss på er /N

Kommentarer
Postat av: michelle

jag har faktiskt halsfluss :

2009-06-22 @ 22:10:05
Postat av: Nathalie

ja :(

2009-06-22 @ 22:18:56
URL: http://michelleochnathalie.blogg.se/
Postat av: amanda

fina plagg =)

2009-06-28 @ 14:58:19
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0