jag är sjuk

Helt seriöst orkar jag inte om jag ska bli sjuk , och vem har smittat mig egentligen ?
Jag har värdlens huvudverk , nackspärr , mår illa och så himla ont i halsen. Jag tror jag börjar få halsfluss för såhär kändes det förut när jag fick det och det är itne skönt kan jag säga.
Nu kom jag också på att jag tror det är Millan som smittat mig för hon hade ont i halsen. Jädrans unge..

Men iallafall , snart ska jag börja fixa iordning mig och dra in mot stan. Där jag ska möta upp Emma och Amanda för en lite tripp på stan. Senare kommer Nathalie. Får se hur länge jag orkar vara i stan innan jag svimmar av eller någonting.
Måste börja sminka mig nu, skriver sen. 
pussen / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0