hemma hos Anton

Sitter för tillfället hos Anton och har ont i hela kroppen eftersom jag har gått runt hela sverige idag känns det som.
Jag och Anton gick ner till hans mamma och sedan vidare till Fridhemsplan och köpte ett par Converse till honom samt ett par shorts , så nu är han riktig fin och stilig.
När vi var klara mötte vi upp Jim och hans kompis Johan för att äta lite , så det blev en sallad för mig och lite cola sen gick vi upp tillbaka till Fridhemsplan och ja vad gjorde vi där ? Det kommer jag inte ens ihåg.
Jo juste Anton köpte två filmer , så han och hans mamma kollar på en film nu som jag inte vill se för jag inte har sätt första.

Imorgon ska jag möta upp min älskade vän Nathalie för att kolla lite i stan. Får se om jag hittar något.
Nej nu ska jag gå och göra något busigt..
pussen /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0