halsfluss ?

perfekt ! Halsfluss nu till sommaren det verkar ju vara helt OK. Nej men helt seriöst jag orkar faktiskt inte , varför är det alltid jag som drabbas av allt , Anton åker til Peace & Love imorgon och jag blir helt ensam + att jag får halsfluss.
Nu sitter jag och dricker Te och har på mig allt man kan ha på sig för jag fryser så himla mycket.Sen är jag väldigt hungrig eftersom det ända jag ätit idag är Lilla menyn på Mc'Dolands.

Slut på klagandet. Idag var jag i stan med Amanda , vi hade ganska kul tror jag , även fast jag höll på att dö och svimma. Men hon var så snäll mot mig och köpte glass och sånt. Vi åkte även till bredäng för att hämta upp pengar till Anton från hans pappa , sedan åkte vi till Zinkensdam och mötte upp honom där. Tillbaka till stan och kolla runt lite och sen va ajg hemma vid 7 tiden och har legat på soffan sen dess. 

jag kommer sakna dig , vi ses på måndag


Kommentarer
Postat av: Anonym

han kommer lätt vara otrogen mot dig , jag menar allt man hört om honom så finns det inte en chans att han inte kommer vara det.

Dumpa skiten istället

2009-06-24 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0