GOD NATT

Förlåt för en dålig uppdatering , men har varit i full gång hela dagen i dag.Eftersom jag bara suttit inne i 2 dagar nu.
Just nu är jag med Emma som jag har varit med i stort sätt hela dagen idag och vi har haft det jätte mysigt.
Hon kom till mig vid 3 tiden då vi började göra lite sallad men min älskade mor , dock så råkade jag bränna baconen som vi hade i. Sen satte vi oss på balkonen och åt och pratade , salladen gick åt eftersom vi inte har ätit någonting dom här dagarna vi varit sjuka. Sedan tog vi en tripp till Mc'Donalds och åt glass & paj , sen var det bara att gå hem och börja sminka oss för vidare färd till flatenbadet. Så vi gick till älvsjö och tog bussen och mötte upp Axel och Erik och tog en annan buss dit.
Det var ganska trevligt , men när myggorna kom och det blev tråkigt och kallt bestämmde vi oss för att gå hem så snälla Jocke kom och hämtade oss. Så nu sitter vi här och ska sätta på en film och sova. Så god natt på er alla trötta och glada.
pussen /M

fler bilder kommer imorgon


Kommentarer
Postat av: Randy

Vill du vinna presentkort från SF bio? Gå in och tävla på min blogg!

2009-06-25 @ 11:55:38
URL: http://randys.se
Postat av: Malin

Jag kollade in här lite bara ! :)

2009-06-25 @ 23:00:57
URL: http://mmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0