Förlåt

Har varit helt upptagen varje dag just nu , eftersom jag börjar bli frisk är jag väldigt mycket ute nu.. i solen osv.
Igår var jag i stan med lilla Emma och fick med mig lite saker hem och sedan var jag ute och träffade Amanda och Brickan.
Idag har jag varit iväg och solat och bränt mig , är helt knallröd på kinderna och näsan men får hoppas på att det lägger sig snart. Håller på att fixa mig nu och ska snart träffa Emma , och ikväll blir det hem till Nathalie.
Håller på att ladda upp bilder så det kommer upp snart. pussen /m



Kommentarer
Postat av: Johanna

FRÅGESTUND - Svarar på ALLA frågor, missar inte en ända. Lämna kommentar, puss!

2009-06-26 @ 18:33:01
URL: http://johannadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0