"Det här är som Titanic"

Dålig jag har varit på att blogga idag, men det har varit så fint väder så jag har varit ute och har inte orkat. Jobbade till tolv idag, sen åkte jag och mötte Ludde, Dennis och Sara i gullmars, sen åkte vi till slussen och tog färjan över till djurgårdn och gick på skansen, grymt mysigt! Imorron ska jag till Långholmen och bada med amanda, årets första dopp blir det nog! Kan inte fatta att jag inte badat än, har blivit största badkrukan. Aja bilder från idag får ni imorron, nu ska jag sova. Puss /N

På måndag får alla vi 93:or reda på vilket gymnasium det blir till hösten, jag är så jävla nervös, vill inte veta. Om jag inte kommer in där jag vill kommer hela min sommar vara förstörd, tro mig...



KEFA!



Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :D

2009-06-24 @ 23:48:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0