090627

Har precis vaknat till liv efter en kväll/natt hemma hos Nathalie som var ganska kul.Vi badade även i Älvsjöbadet och för första gången var jag nästan inte sist i , utan först! Jag badade även längst tror jag om jag inte minns fel. 
Kom hem till Nathalie och jag och Sara la oss och badade i henne bubbelbadkar , dock blev det inte så länge för vi fick inte bada så sent så vi gick upp och fortsatte hålla igång. Sen slocknar nog minnerna , kom iaf hem runt 2 tiden tror jag och var helt död. Somnade direkt och nu sitter jag här lite halvdöd.

Snart ska jag möta några vänner för lite picknick och lite bad idag igen , så jag måste packa väskan och knalla iväg. 
Är även lite besviken på Nathalie som aldrig skriver någonting. Dumma henne!
Innan jag åkte till Nathalie

Innan jag åke till Nathalie
Hos Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0