you wont get with this you see

Kom precis hem från "filmkvällen". Det är ju kul att när jag ska gå till bussen så börjar det ösregna och så fick jag stå och vänta i fem minuter och sen gå i en kvart så jag va väldigt blöt när jag kom hem -.- Imorron blir det grönan, hoppas det är bättre väder då bara!

Va ju i stan idag och köpte inget av det jag skulle haha. Istället kom jag hem med två kjolar, ett linne och ett par jeans, det gillar vi ändå :) Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg och glad imorron! Bilder på kläderna och en fin bild från ikväll ska jag försöka lägga in innan jag drar, men jag lovar inget. God natt och sov så gott <3

Nathalie


grönan förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0