18.46

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva idag , mitt humör går upp och ner just nu.
Jag är mest sur över att jag har försökt göra en sjukt fin design till bloggen och det funkar inte. JAG BLIR GALEN!

Jag förstår inte vad jag gör för fel hela tiden och Shania och Sharlene bara bråkar och slåss och jag blir tokigt ännu en gång.
Sen är jag är för att Anton tror jag är något hotell som han kan komma till hur han vill , men nej det är jag inte.
Det här fick bli ett argt inlägg. Blir nog gladare sen..

Föresten kommer Nathalie hem imorgon, då kandke ni kan få läsa llite glad och roliga inlägg :)


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

hoppar in och säger - Hej allt väl med dig?

2009-07-19 @ 19:46:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0