090716

Idag mötte jag upp min syster Jessica i Fridhemsplan. Hon skulle egentligen lämna Shania och Sharlene där men eftersom jag sov hos Anton så mötte jag upp henne istället. 
Nu är vi hemma hos oss och mama + barnen har precis gått ut i parken och lekt lite men mammas kompis som även har sina barnbarn. Medans dom är borta så ska jag vila lite , har precis duschat och fått i mig en god ostmacka med tomat och aromat.

Ikväll ska jag gå på bio med Anton och se på den nya Harry Potter. Ska möta upp honom vid 8 sen åker vi förmodligen hem till mig och sover.

Michelle


Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

tack för din röst

2009-07-16 @ 15:09:07
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

aaw vilka söta bilder =)



Michael Jackson - Black or White! Gillar ni låten? =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/michael-jackson-black-or-white.html#comment

2009-07-16 @ 15:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0