The old me is dead and gone

Idag är jag sjukt jävla trött, har knappt sovit nånting inatt. Skulle helst bara slänga mig i soffan, kolla på tv och sova, men icke sa nicke! För om en stund kommer mamma och pappa hem från landet och jag måste städa innan dess och sen måste jag till stan och fixa lite saker inför turkiet. Sen när jag kommer hem tror jag faktiskt att jag ska packa för det kommer jag nog inte hinna imorron, för då ska vi tjejer till grönan!

Gårdagen spenderades med massa vänner vid sjöängen. Efter ett tag var det bara jag, amanda, emma, sara, jocke, jens och dennis kvar så alla vi minus sara och emma tog en spontant tripp med bilen till gullmars och köte mat sen åkte vi tillbaka och satt och åt och pratade massa minnen, sjukt kul var det! Sen runt tre började jag och amanda rulla hemåt till mig och kom väl i säng runt halv fem så jag är halvt död nu.

Och jaa michelle jag är dålig på att uppdatera nu förtiden, men det får ni alla leva med, jag har sommarlov ;)


amanda och jag, imorse runt tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0