090711

Godmorgon!

Vaknade för ett bra tag sen men orkade inte gå upp så jag låg kvar i sängen och myste med missen. Fyfan vad jag hatar och mysa med honom , han tappar så himla mycket hår så efter ett tag har man katthår i hela ögonen och nästa. Plus att täcket är fullt med katthår också.
Iallafall igår gick jag och Nathalie till brännkyrka och träffade Rasmus och Erik, strax därpå kom Jocke som jag inte träffat sen jag slutade skolan.Efter ännu ett tag kom Dennis , Ludde och Amanda så vi tog bussen till Årsta Mc'dolands och hade det trevligt. När det började bli tråkigt och kallt tog vi bussen till Östberga och satt där ungefär hela kvällen. Sara kom förbi också eftersom hon skulle sova hos Dennis och hon hade med sig världens bästa grej. Hon hade köpt en ny plånbok och jag var kär i hennes förra så jag fick den igår och blev överlycklig. Tog sällskap hem med Amanda och Nathalie som skulle till bussen så jag var hemma strax efter 12.

Planer för idag vet inte jag inte riktigt än, så det återkommer jag med. 
Nu ska jag gå och göra en smaskig frukost och sedan ta en lång och skön dusch !
Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0