underhållning

89 Onödiga tidsfördrivsfrågor om mig 

1. är du kär? ja
2. har du snusat? ja någon gång
3. har du fimpat en cigg på nån annan? haha det tror jag inte
4. har du legat i sängen brevid en kille? Japp
5. har du blivit slagen allvarligt? nej 
6. tar du droger? nej usch
7. har du pussat en tjej? självklart
8. hatar du någon? ibland
9. älskar du någon? ja
10. har några av dina vänner svikit dig? yesman
11. har du djur? en kissemisse
12. har du legat brevid en tjej i sängen? ja
13. hatar du dig själv? skulle jag inte påstå 
14. gillar du orange? 
15. har du skämt ut dej för den du gillar? har jag säkert
16. har du en gris? haha nej
17. har du en plattång? ja :)
18. har du en bror? Nej
19. har du sjukt bra humor? självklart :)
20. är du brunett? jajamensan
21. gillar du att stå i duschen flera timmar? ja ibland 
22. har du skilda föräldrar? Yes
23. har du sagt bög till en kille? ja det har jag
24. har du sagt fitta till en tjej? ja då
25. har du fuskat? ett x antal gånger :)
26. har du en tv på ditt rum? yes
27. har du lunar? Haha nej men haft
28. har du msn? japp
29. har du en syster? Japp, 4 stycker tillochmed 
30. har du bruna ögon? ja
31. gillar du att fota? det kan vara kul ja
32. har du sett dig själv brinna? Haha nej
33. hjälper du dina vänner? Ja, så gott jag kan!
34. gillar du tacos? Japp 
35. tycker du att du är söt? ibland
36. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? nja
37. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? ja om jag vill kan ja de nog
38. har du ätit sniglar? skulle aldrig göra det!
39. äger du en locktång? Japp
40. gillar du att tugga tuggummi? Japp
41. borstar du tänderna varje morgon och kväll? men ja
42. hatar du falska vänner? ..
43. älskar du någon nu? Ja det gör jag, fler än en
44. Har du gråtit inför en vän? yes baby
45. Har du sett nån dö? Nej, och det är jag glad för
46. säger du vad du vill? I stort sätt, ja
47. Är du stor? haha vadå stor ? ja tror jag är liten
48. vad är ditt hela namn? Michelle Maria Strömberg
50. kan du tala spanska? lite grann :D
51. är du kortare än 1.60? nä
52. älskar du sommaren? När det är fint väder
53. älskar du vintern? Nja, ibland
54. har du mer än 6 par skor? jarå
55. brukar du sjunga när du är i duschen? ja, oftast
56. har du hoppat ut ifrån ett fönster? ja
57. har du mer än 3 par mjukisbyxor? japp
58. gillar du att städa? ja ibland kan de vara kul
59. gillar du att sova länge? gillar och gillar, men skönt är det :)
60. har du vart med om en olycka? nej
61. är du förvirrad? inte just nu
62. har du mer än 6 par byxor? ja
63. gillar du att shoppa? jara
64. har du varit i paris? Nej
65. gillar du ormar? Nix
66. har du lagat mat? Japp det har jag
67. är du klantig? Ibland
68. har du foppatofflor? uschnej dom är skitfula
69. har du mer än 20 låtar på din data? Oh ja!
70. sminkar du dej innan skolan? Japp
71. har du träffat en kändis? yes
72. har du busringt? haha ja
73. har du skällt på din bror? jag har ingen
74. har du en vän som skiter i dig? kanske ?!
75. har du velat göra saker men vågar inte?  ja 
76. sover du med nått gosedjur? ja med min stora hund :D
77. har du åkt nånstans utan att du får? har jag nog
78. vill du bara bort ibland? Ja, när det blir för mycket
79. har du tältat? haha ja
80. har du bränt dig? Många gånger :b
81. har du lekt med levande ljus? Jupp
82. har du lekt anden i glaset? gudja
83. skäms du ibland? haha ja
84. bor du i skåne? neeej
85. är du på sista frågan nu? nej
86. är du singel? nupe
87. har du flygt flygplan nån gång? jara
88. har du kul just nu? nej :(
89. är du blyg? Nja, sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0