Ni vet vilka ni är

Jag vill inte inse, men jag börjar göra det mer och mer nu för varje dag som går. Vi kommer inte gå i samma klass längre, inte ens i samma skola. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan er, mina bästa vänner. Ni som alltid finns där, i med-och motvind. Älskar er så otroligt mycket och önskar att vi aldrig ska skiljas åt. Men livet är hårt och nu är det så här. Men jag tänker aldrig någonsin släppa er, hoppas ni vet det. 7up, jag älskar er

Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there? Can we make it somehow?
I guess I thought that this would never end
And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us round?
Will these memories fade when I leave this town
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


Nathalie


Kommentarer
Postat av: Tora

Nu har vi bytt bloggadress till toraochmirja.devote.se! :)

2009-07-06 @ 22:25:45
Postat av: SaraChristina

cool blogg tjejer :D:D:D

2009-07-06 @ 23:21:40
Postat av: Linn

fin blogg :D

2009-07-07 @ 00:30:01
Postat av: Jessica

Hej, jag behöver hjälp med att välj ut en ny mobil, gå till blogg för att hjälpa mig :)

2009-07-07 @ 01:26:14
Postat av: Ungsvensk.se

Trött på mångkulturen? Välkommen till www.ungsvensk.se!



http://www.ungsvensk.se

2009-07-07 @ 04:54:15
Postat av: Amanda

aaw, älskar dig bästis! <3

2009-07-07 @ 13:40:12
Postat av: Emma

Gullegrisen! Vi kommer hålla ihop föralltid, oroa dig inte! <3

2009-07-07 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0