morninglove

Det tog ett bra tag innan jag fick upp Anton igår , jag tror jag skulle väcka honom 12 och fick liv i honom halv 3 eller något sånt.Vi gick ner mot Älvsjö för att kolla hans lön om den kommit som den inte hade gjort så vi gick tillbaka hem till mig och åt lite sen följde jag med honom till bussen eftersom han skulle till sin kusin.
Sen var jag hemma ett litet tag och gick sedan hem till Simon och Lotta om umgicks lite med dom , runt 10 tiden så skulle Simon gå och träffa några så jag följde också med och kom hem runt halv 1 - 1 ,eller något sånt.

Så ja .. idag vad ska man hitta på idag ?
Anton kommer iallafall för att lämna mitt busskort och hämta sin remsa sen har jag ingen aning. Förmodligen ska jag ut ikväll , det ska bli kul faktiskt om det nu blir något. Ska ju vara barnvakt imorgon åt mina små prinsessor också, då kan man inte vara för sliten osv.
Vet ni ? att imorgon(?!) jag kan ha fel nu men jag tror att Nathalie kommer hem från turkiet imorgon .. weeeeeei

jag och Lotta gjorde ett jätte pyssel

på väg till Tanto , inget smink och svart sunt ögonen. snyyyyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0