I'm back!

Nu är jag tillbaka i Stockholm!
Helgen har somsagt spenderats på mitt landställe i Rimbo med Amanda. Vi åkte ut i fredags och vi har bara chillat galet. Åkte till havet i lördags men när vi kom det så började det regna, faail! Sen så har vi kollat på film och massa annat. Tänkte nu ladda upp lite bilder från de senaste veckorna, då blir ni glada va? :D Sen ska jag möta upp millan som åker till prag imorron för nån innebandy cup, kommer inte träffa henne på sjukt länge med tanke på att jag drar till gotland på söndag, så det är tråkigt :/

Men snart kommer en massa bilder, så kolla in här strax! puss på er / N

Saknar dig sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-07-05 @ 20:12:00
Postat av: Diana

SV: Man trycker på HTML sen så är det bara att skriva in addressen!

2009-07-05 @ 20:19:16
Postat av: ceec

fin blogg ^^

2009-07-05 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0