if i could just see you tonight

Imorron är sista jobbdagen för i sommar, sen tänker inte jag sätta min fot på ica i år! Ska bli så jävla skönt. Sen på söndag blir det rehab vecka på gotland, fast frågan är om det blir så mycket rehab när nathalie och sanna är i farten? Grymt kul ska det bli iallafall, det kan ni ge er på. Fast kommer sakna mina andra gulliga vänner, och speciellt en person. Då blir det iallafall Michelle som får styra bloggen, det kommer hon göra så bra.

Imorron ska jag nog ut och äta med familjen och mormor, men sen vill jag UT! Är så grymt jävla fest sugen nu så det finns inte, efter att ha gått i arbetskläder och gått och lagt sig elva varje dag i tre veckor nu känner jag för att klä upp mig och röja hela natten lång, någon som är på? Nu ska jag gå och lägga mig, glad och lycklig efter en mycket trevlig kväll. God natt på er och ta hand om er <3

Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0