godmorgon

Ni kanske undrar varför jag är vaken såhär tidigt , men jag vaknade faktiskt klockan 6 och åkte hem samtidigt som Anton åkte till jobbet så vi tog sällskap. Har precis tagit en dusch och sitter just nu och äter lite frukost.. funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen igen och sova vidare eller om jag ska gå upp nu och vara vaken. 

Idag har jag inga planer , kanske bara ska vara hemma eftersom jag inte varit hemma på 1 vecka.
Nu har jag bestämmt mig jag ska lägga mig i sängen å mysa med min misse. 
Lägger in alla bilder senare på dan när jag vaknat till lite..
glöm inte frågestunden!
xxx Michelle


Kommentarer
Postat av: Leia

Jepp, vaknade också vid den tiden. Hehe

2009-07-07 @ 11:02:34
Postat av: sanna

fin blogg

2009-07-07 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0