gammal mjölk

Ja jag råkade faktiskt dricka gammal mjölk idag när jag kom hem och nu har jag jätte ont i magen så jag orkar helt enkelt inte svara på era frågor det får bli imorgon istället. Så nu sitter jag alltså här med världens magknip och ska lägga mig i sängen. Känns så konstigt att sova ensam inatt eftersom jag varit hos Anton i en vecka nu.

Imorgon ska jag träffa min älskling Nathalie , vi ska förmodligen bada om det inte är för dåligt väder , åd vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på. Nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen med min konstiga kisse.
Måste bara berätta varför jag skrev konstiga , jo för idag så somnade jag ju efter duscha då hade jag tagit på mig Deo så vaknade jag av att Klas (katten) låg och slickade mig UNDER armen. Det var riktigt vidrigt , men nu luktar han iallafall gott i munnen.

haha såhär blöt var jag idag , det syns inte men det rinner iaf i mitt ansikte och mitt hår var asblött.
Ser riktigt liten ut på bilden också.. 


Kommentarer
Postat av: Diana

Varsågood! Vad va din fråga? haha

2009-07-07 @ 23:32:15
Postat av: Daniel

Så söt såå!

2009-07-08 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0