frågor & svar

Hur var det när du förlorade oskulden? 
Michelle : hemlis :)
hur gammal var ni när ni förlorade oskulden?!
Michelle :
Jag var 13 skulle fylla 14
Vad heter din mobil ?
Michelle : Nokia någonting
Nathalie : Sony ericsson någonting
Vilken färg är den ?
bådas är svarta
Är den bra ?
Bådas är helt OK
Hur många sms skickar du per dag ? 
Michelle : ca 200
Nathalie : ca 200
Hur många mms skickar du per dag ?
Michelle : ca 2 i veckan
Nathalie : ca 1 i veckan
Vilka har du smsat med idag ? 
Michelle : Nathalie och Anton
Nathalie : Ludde,Michelle,Amanda, Emma och Petter
Vilka har du pratat med idag ?
Michelle : Anton
Nathalie : inga
Vad har du för bakgrund ?
Michelle : En på mig och Anton
Nathalie : En på mig och amanda
Och vilket tema har du på mobilen ?
Michelle : ett hjärt tema :)
Nathalie : Walkman
Om du går in på "spel" vad kommer upp då ? 
Michelle : snake , suduku , golf , rally och något mera
Nathalie : Quadrapop och rally
Hur många bilder har du i ditt kameralbum ?
Michelle : ca 100
Nathalie : 245
Hur många kontakter har du i din kontaktlista ?
ingen av oss orkar räkna
Vad är det sämsta med din mobil ?
Michelle : att det är en nokia
Nathalie : Att den hackar
Och det bästa ?
Michelle : Att den är liten och smal
Nathalie : Den är fin
Vems nummer kommer upp först om du går in på samtal ?
Michelle : Antons
Nathalie : Luddes
Är det samtalet mottaget,missat, eller ringt ?
Michelle : ringt
Nathalie : missat
Vems nummer är längst ner inne på "samtal" ?
Michelle : Moa
Nathalie : Pappa
Vem skrev ditt 10nde sms ? 
Michelle : Nathalie
Nathalie : Petter 
Vad stod det ?
Michelle : Aha :( men då åker jag hem till dig då ? <3
Nathalie : Eh ja? :P<3
Vad svarade du på det smset ?
Michelle : Aa <3
Nathalie : Du får avancera lite ;)<3
Hur många knappar har din mobil ? 
Michelle : 24 knappar 
Nathalie : 27 knappar
Vilka genvägar har du på din mobil om du trycker på uppåt,ner,höger,vänster knapparna? 
Michelle : vänster : sms , höger : kalender, upp : kameran , ner : kontakter
Nathalie : vänster : sms , höger : kamera , upp : kalender , ner : kontakter
hur gamla är ni, hur länge har ni bloggat?:)
Michelle : jag är 15 fyller 16 i november. Jag har bloggat sedan 7an men på olika bloggar.
Nathalie : jag är 16 och har också bloggat sedan 7an på olika bloggar
vad gör er lyckligast i världen?
Michelle : Vänner , pojkvän och familjen
Nathalie : Vänner , pojkvän och familjen
 varför började du blogga ?
Michelle : För jag tycker det är kul
Nathalie : För att skriva av mig och för det är kul
hur många unika besökare har ni om dagen?
Ungefär 100 per dag
vilka bloggar föler ni dagligen? =)
Michelle : Kissies , Kenzas , Dessies , Paulinas och mina vänners såklart
Nathalie : Kenza, Ellenclaesson, Hannamw, mina vänner och Dollyblond


Kommentarer
Postat av: Kadri

VILL DU BLI VECKANS BLOGG ? ANMÄL DIG NU !

2009-07-08 @ 16:03:52
Postat av: Randy

Vad roliga frågor =)

2009-07-08 @ 16:43:32
Postat av: Anton

Varför svarade inte natta på dom 2 första ???? :S

2009-07-09 @ 17:34:42
URL: http://michelleochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0