23 månader ♥

Blev inte mycket bloggande igår , men jag var så stressad och var tvungen att möta upp Emma i Älvsjö också.
När jag väl hade mött upp henne så åkte vi till Tanto och myste och väntade på Amanda , när amanda hade kommit så träffade vi Jocke också å hans pappa , haha!
Senare blev det Kebab + Mc'Donalds och massa skratt från min sida iaf. Sen åkte vi till Östberga och hämtade Jocke bil och åke vidare till Älvsjö där det skulle vara en fest tydligen men istället fick vi virra omkring och leta efter Simon och Axel sen skjutssade Jocke hem oss. 

Nu sitter jag och äter frukost och försöker väcka Anton som kom till mig imorse, riktig svår kille å väcka kan jag säga.
Vi måste ner till älvsjö och kolla om hans lön har kommit och sen ska vi hem till honom förmodligen.
Det var allt från mig , ha en trevlig dag !
Idag är det min och Antons 23 månaders dag, så om 1 månad firar vi 2 år ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

naw vad gulligt, grattis :)

2009-07-31 @ 13:05:30
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0