090726

Goddag ..
Jessica ringde och väckte mig och sa att dom skulle komma för att låna locktången så jag var uppe i god tid. Dom skulle även förbi Mc'Donalds så  då får jag lite mat med också , mumsi!

Ska även vänta på Anton och mamma som kommer hem idag , så får jag se om jag sover hos Anton men det tror jag nog.
Såg att mitt förra inlägg inte var så himla bra , men det var för jag var arg och trött, så jag tycker jag berättar lite mer vad som hände igår.

Först var jag i stan med Ida , hon skulle pierca naveln osv .. sen kom Rosita då åkte vi hem. När jag hade varit hemma ett tag så ringa Emma mig och sa att vi skulle ha middag hos henne så jag fick gå till affären och köpa bea sås.
När vi var hos henne kom även Amanda och Sara så vi åt god mat och hyrde senare en film.
Tog sällskap med Amanda till bussen och var hemma någon gång runt halv 2.
Sådär , det var min härliga kväll .. nu ska jag vänta på min syster + mat :)
Hoppas ni vet att det är jag Michelle som skriver eftersom Nathalie har åkt till Turkiet 
haha kolla Emma som sover !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0