090725

God morgon!
Ja .. igår var vi ju på Gröna Lund och hade det jätte mys , vi vad nog där från 14.00 till 23.00 när det stängde.
Dennis och Jocke kom och höll oss sällskap ett tag och åkte insane och sen åkte dom hem.
Och ja insane , först grät jag innan vi ens hade kommit upp och alla skrattade åt mig , men Nathalie tröstade mig också.
När jag kom ner så skakade jag och bara kollade, så läskig var den faktiskt inte men jag hatar att åka nya saker och speciellt när den går upp och ner och jag vet inte vad. Men jag lyckades ändå åka den 3 gånger , dom två första blundade jag bara och åkte med ryggen bakåt så jag var tvungen att åka framåt och kolla , sagt och gjort !
Jag tog också några nummer på chokladhjulet och vet ni ... JAG VANN ! för första gången i mitt liv som jag vinner något , jag blev helt paff och fattade typ ingenting. Bilder på allt kommer när Emma lägger in dom eftersom det är hon som har dom.

Efter Grönan så åkte vi och träffade våra andra vänner i Winterviken , men det var sjukt tråkgit så Jocke skjutssade mig hem med Emma och Amanda , kom hem och somnade på direkten nästan. 

Tyvärr så har jag inga bilder , så ni får vänta tills Emma har lagt in alla bilder så får jag sno några!
Tack för mig , och önska Nathalie en trevlig resa i Turkiet. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0