090713

Har precis gått upp faktiskt , känns så tråkigt att bara ligga och sova hela dagarna. Men eftersom jag är med Anton så blir jag helt slut så det är faktiskt bara bra att jag sover. Jag åkte ifrån honom imorse klockan 6 , och om ni undrar varför så är det för jag tror jag ska vara vaken hela dagen men nej jag somnar så fort jag kommit hem.

Som sagt i Lördags var vi ut , jag och Nathalie var faktiskt lite här och där. Vi hann tillochmed skämma ut oss och bli lurade.
Vi åkte iallfall till en fest i kärrtorp , och tjejen som hade den hade glömt sina nycklar hos en kompis så vi fick vänta men så fort vi kom in så hade vi ganska kul. När jag och Nathalie kom på en sak så gick vi till kärrtorps centrum eller vad man ska säga så helt plötsligt hoppade vi på tunnelbana (?) , jätte konstigt men så hamnade vi i gullmarsplan. Ja och va gjorde vi där , exakt ingenting och det gick ingen tunnelbana eller buss tillbaka till kärrtorp så vi fick ta tunnelbanan till skogskyrkogården , och under resan skämmde jag ut mig för Antons jobbarkompisar , det var inte sådär jätte kul. Så vi får se vad dom säger till honom idag. Men så gick vi iallafall till kärrtorp med ett fin par som visade oss vägen sen var vi framme igen på ruta 1. Men vi hann bara komma dit sen var vi tvungna att gå så jag Rasmus och Nathalie tog tunnelbanan , jag åkte vidare till gamla stan och sedan och mötte Anton och vi var inte hemma förns klockan 4.

Igår var jag bara hemma hos Anton och tog det lugnt. 
Nu ska jag börja fixa mig och kolla lite på tv, för sen vid 4 kommer Anton hit och sover här. 

fråga mig inte vad jag håller på med !


Kommentarer
Postat av: Natalia

Superfin blogg alltså!!

Ställ en fråga till mig på frågestunden så blir jag glad!

2009-07-13 @ 14:30:19
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0