090705

Gårdagen var ganska rolig och tråkig om man säger så. Emma kom ju så vi myste och kollade på film och la dom små prinsessorna.Jessica kom hem runt 1 tiden då jag och Emma åkte hem, eller ja jag åkte ju hem till Anton som hade somnat på soffan och jag kunde inte väcka honom så medans jag sov i sängen så sov han på soffan.

Idag var jag en sväng upp till Lidl och köpte en massa gott , som jag då egentligen inte får äta men just nu kan jag faktiskt göra det om jag skutar att äta det sen. Det går i perioder ,ibland är jag sugen och ibland spyr jag när jag ser det.
Funderar på om jag ska laga lite köttbullar och makaroner , vet inte riktigt om jag orkar stå och laga mat. Då svälter jag heller.
Midsommar 09 
xxx Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0