090703

Gårdagen var väldigt mysig , mötte upp Emma och Nathalie i rålis. Amanda och Ina kom efter ett tag , jag som itne träffat Ina på jätte länge.Så det var väldigt kul. Vi chillade galet och bara pratade skrattade och bara myste.
Var hemma hos Anton runt 10 tiden. Då han fortfarande låg och sov. Vi gick till macken för att köpa lite läsk , dock dricker inte jag det men jag följde med som sällskap.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska närma sig 4-halv 5 tiden så min älskling kan komma hem. Har så tråkigt här , att bara sitta och inte veta vad man ska ska göra. Måste börja fixa mig nu så jag inte gör det senare ikväll när vi ska ut.
xxx Michelle

Kommentarer
Postat av: Daniel

ut å sup nu!

2009-07-03 @ 14:34:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0