You'll be in my heart

Första dagen idag på frans med alla tvåor och treor. Träffade några kända ansikten när jag gick omkring där förvirrad, mycket tacksamt för att dom va så snälla mot mig! Sen åkte jag och träffade michelle och... ja hon skrev ju vad vi gjorde.

När jag kom hem var jag med Millan och pratade massa london som blir av i november! Ser fram emot det sjukt mycket. Pappa hade ringt Kärrtorp idag och försökt få in mig, dom lät väldigt optimistiska så förhoppningsvis går jag på Kärrtorp nästa vecka!

Imorron efter skolan ska jag in till stan och shoppa med mami. Det blir höstkläder för hela slanten. Behöver verkligen nya kläder nu, hade fan panik imorse hittade ingenting i garderoben...


saknar sjöängsskolan sjukt mycket. Hade alltid kul, på lektionerna, i matsalen, på rasterna... ja, hade inte tråkigt en sekund. Känner verkligen att det saknas något. Förlåt om jag tråkar ut er med allt tjat men det känns inte bra just nu, inte nånstans...

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0