You so 2000 and late

Skippade skolan idag, eller ja igår blir det ju nu. Kände att jag inte hade lust att sitta och plågas där. Så sov ut och sen mötte jag Amanda och Michelle vid sjöängen och hälsade på igen, michelle skulle hämta lina och jag pratade lite med Helena om gymnasiet och så. Hon gav mig lite råd och hjälpte mig. Känns bra att dom fortfarande bryr sig haha.
 
Idag ska jag nog gå till skolan, eller iallafall till spanskan. Sen får jag se om jag går kvar resten av dagen. Gud vad händer med mig? Förut kunde jag inte ens skolka en lektion utan att få ångest, men nu skiter jag i det totalt. Tråkigt tråkigt. Nej måste nog sova nu, ska upp om cirkus fem timmar!

Puss

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0